گزیده کتاب راهنماي تحقيق براي توليدات رسانه ای - قسمت هفتم

 

 * فهم آمار و ارقام از طريق كلي، دشوار است. به همين علت است كه با استفاده از طرح هاي گرافيكي روي صفحه تلويزيون تلاش مي شود امار و ارقام مفهوم شوند. بهره گيري از مثال هاي روزمره براي ارائه اطلاعات آماري، انها را براي مخاطبان عام و غير متخصص قابل فهم تر مي كند. مردم واقعاً نمي توانند درك درستي از اعداد نجومي داشته باشند، لذا به دنبال راههايي باشيد كه....

 

برای دیدن ادامه یادداشت بر روی «ادامه مطلب»کلیک نمایيد

 

 

ادامه نوشته

گزیده کتاب راهنماي تحقيق براي توليدات رسانه ای - قسمت ششم

 

بايد به مشاركت كنندگان خبر بدهبد كه برنامه چه زماني پخش خواهد شد. اين كار دو علت دارد:

اول اين كه نشانه اي از حسن رفتار شماست.

 دوم آن كه راهي براي افزايش شمار مخاطبان است.

هر كدام از حاضران در برنامه،به افراد زيادي اطلاع خواهند داد. اطلاع رساني نبايد صرفاً معطوف به كساني شود كه در برنامه ديده مي شوند،بلكه اين هم مهم است كه به كساني كه مصاحبه آنان ضبط شده اما به هر دليلي در برنامه گنجانده نشده اند اطلاع داده شود. بي شك ، آنان هر يك به نوعي زحمتي را براي كمك به شما متحمل شده اند و شما ممكن است ...

 

برای دیدن ادامه یادداشت بر روی «ادامه مطلب»کلیک نمایيد

 


 

ادامه نوشته

گزیده کتاب راهنماي تحقيق براي توليدات رسانه ای - قسمت پنجم

 

* لباس، وضعيت بدني و شيوه سلوك شما، دراحساسي كه شما و برنامه شما قرار است در افراد ايجاد كند،تاثيرگذار است. تصميم بگيريد چه چيزي بايد بپوشيد. شما بايد حرفه اي به نظر برسيد، اما نبايد اين موضوع باعث شود بين شما و مصاحبه شونده ها فاصله بيفتد. مقصود اصلي اين است كه....

 

برای دیدن ادامه یادداشت بر روی «ادامه مطلب»کلیک نمایيد

 

ادامه نوشته