گزیده کتاب راهنماي تحقيق براي توليدات رسانه ای - قسمت دوم

 

* بسياري از ايده ها ممكن است گزينه خوبي براي يك برنامه باشند و اگر يك برنامه ساز آن را رد كرد، بايد به امكانات جايگزين فكر كنيد. اشتباه است اگر فكر كنيد در صورتي كه يك برنامه ساز ايده شما را رد كرد، آن ايده خوب نيست. آن چه شما بايد انجام دهيد پردازشي مناسب است و نه ارائه يك ايده صرف و خام. مسئولاني كه براي ساخت برنامه سفارش مي دهند و درباره طرحهاي رسيده، تصميم مي گيرند، بسيار گرفتارند. شما بايد وظيفه ترجمه و تبديل ايده تان را به برنامه اي تحقق پذير تقبل كنيد و آن را به نحوي عرضه كنيد كه....

 

برای دیدن ادامه یادداشت بر روی «ادامه مطلب»کلیک نمایيد

 

ادامه نوشته

گزیده  کتاب راهنماي تحقيق براي توليدات رسانه ای - قسمت اول

 

* پژوهش برنامه اي عبارت است از فرآيند گردآوري مطالب و نكاتي كه تشكيل دهنده برنامه است و اساساً شامل اطلاعات  مورد نياز مشاركت كنندگان ، مواد آرشيوي، صداها و عكس ها مي شود. (ص7)

 

* خلاصه نقش محقق:

يافتن، ارزيابي و تدارك محتواي توليد كه اين كار ممكن است شامل برخي يا تمام موارد زير شود:

 

برای دیدن ادامه یادداشت بر روی «ادامه مطلب»کلیک نمایيد

 

ادامه نوشته

معرفی کتاب راهنماي تحقيق براي توليدات رسانه ای

 

راهنماي تحقيق براي توليدات رسانه ای

Research For Media Production

 

نويسنده: كتي چتر(Kathy Chatter)

مترجم: دكتر عبدالله گيويان

ناشر: انتشارات دانشكده صداوسيما

سال انتشار: پاييز 1388

قيمت: 4000 تومان

تعداد صفحات: 167 صفحه

شابك: 5-40-8857-964-978

 

انتشارات دانشكده صداوسيما كتاب ديگري در همين موضوع با نام «تحقيق براي راديو و تلويزيون» تاليف ادل ام ، ترجمه آقاي محمدرضا پاسدار به چاپ رسانده است. كه اكثر بخشهاي دو كتاب با يكديگر يكسان است اما براي خواننده ايراني كتابي كه خانم كتي چتر نوشته بسيار مفيدتر است به خاطر آن كه ....

 

برای دیدن ادامه یادداشت بر روی «ادامه مطلب»کلیک نمایيد

 

ادامه نوشته